ביטן לסמוטריץ' ולחרדים: "להתעשת ולטפל ביוקר המחייה"

איתי גדסי No Comments on ביטן לסמוטריץ' ולחרדים: "להתעשת ולטפל ביוקר המחייה"

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן הודיע כי יכנס מחר את הוועדה לדיון דחוף בנושא עליית מחיר מוצרי החלב המפוקחים: "האוצר צריך לתת למחלבות סיוע של 100 מיליון שקל"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ דוד ביטן הודיע הבוקר (ראשון) בפתח דיוני הוועדה, כי יכנס מחר את הוועדה לדיון דחוף בנושא עליית מחיר מוצרי החלב המפוקחים. הוא פנה לנציגי הציבור החרדי בבקשה להפעיל לחץ שיביא להורדת המחירים.

"שר האוצר הבטיח לי שהוא יצמצם את העלייה בחצי והוא אכן עשה זאת, אבל עם זאת אני שומע שביוני שוב יעלו המחירים בחצי השני וזה לא רציני", אמר ביטן.

לדבריו: "מה שהאוצר צריך לעשות זה לתת למחלבות סיוע של 100 מיליון שקל, כמו שעושים עם מחיר הדלק שהאוצר נתן הנחה במס וספג את ההעלאה, עד שהמחיר יתחיל לרדת בעולם. אני מבין שמדובר על כך שבקרוב תהייה ירידה של 5 אחוז בתשומות.

"בנוסף, אני לא מבין את החרדים שלהם משפחות ברוכות ילדים ולא מעניין אותם שמחיר החלב יהיה גבוה או לא. הם יכולים להפעיל לחצים פוליטיים גם על זה, שלא לדבר על זה שהורדנו את המס על השתייה הממותקת וקוקה קולה העלתה מחיר, אז גם הפסדנו מס וגם שילמנו יותר. אני מציע לחרדים להתעשת ולטפל גם ביוקר המחייה", אמר היו"ר ביטן.



0 תגובות